Zeekr виходить на нові ринки: Австралія та Японія в центрі уваги
Під егідою Geely, китайський виробник електромобілів планує дебютувати в Австралії вже цього року, а на ринок Японії вийти у 2025 році.
Хоча компанія Zeekr є відносно новим гравцем на ринку, її моделі вже здобули популярність завдяки інноваційним технологіям, зокрема у сфері батарей. У рамках підготовки до виходу на австралійський ринок, Zeekr створила місцеву дочірню компанію та прийняла рішення реалізовувати свої автомобілі через дилерські франшизи.
Першою моделлю, яку представлять в Австралії, стане кросовер Zeekr X. Цей електромобіль оснащений літій-іонною батареєю на 66 кВт·год, що встановлена під підлогою автомобіля. Версія з одним електромотором та заднім приводом здатна подолати до 540 км на одному заряді. Крім того, автомобіль підтримує швидку зарядку потужністю 150 кВт, що дозволяє зарядити батарею з 10% до 80% менш ніж за півгодини.

Одномоторна версія має потужність 200 кВт (268 к.с.) і крутний момент 343 Нм. Для тих, хто шукає більше потужності, буде доступна версія з двома моторами та повним приводом, яка видає 315 кВт (422 к.с.) і 543 Нм. Однак у цій конфігурації запас ходу зменшується до 470 км.
Стартова ціна базової моделі в Австралії становитиме трохи менше 60 000 австралійських доларів (~40 000 доларів США), а повнопривідна версія обійдеться менш ніж у 70 000 австралійських доларів (~46 700 доларів США). До кінця 2024 року на ринок вийде також розкішний мінівен Zeekr 009.
«Розширення на австралійський ринок дозволяє Zeekr представити свої інноваційні електромобілі новій аудиторії, запропонувавши унікальний досвід водіння, що поєднує стиль, потужність і екологічність», – заявив Коннал Ян, керуючий директор Zeekr Australia.
Компанія також має амбітні плани щодо Японії. Zeekr активно працює над адаптацією своїх моделей до місцевих стандартів безпеки, а також готується до відкриття виставкових залів у Токіо та Осаці. Заплановано запуск моделей X та 009 на японському ринку, однак ціни поки що не розголошуються. Тільки час покаже, як японські споживачі відреагують на новий бренд.
Для порівняння, минулого року компанія BYD продала в Японії всього 1446 автомобілів, хоча продажі зросли, і в липні цього року було реалізовано 207 одиниць.
Вам може зацікавити