Hyundai Ioniq 5 N: тестування швидкості у режимі симуляції перемикань

Hyundai Ioniq 5 N: тестування швидкості у режимі симуляції перемикань
Авто Новини

Hyundai Ioniq 5 N став найшвидшим корейським автомобілем, що проходив наші випробування. Автомобіль розганяється до 60 миль/год за 3.0 секунди, до 100 миль/год за 6.9 секунди, а чверть милі долає за 11.1 секунди на швидкості 123 миль/год. Для досягнення таких показників використовувався режим Drag, що потребує приблизно 20 хвилин для розігріву акумулятора, а також режим запуску для досягнення максимальних швидкостей.

Цього разу було вирішено внести зміни і протестувати автомобіль з активованими всіма функціями інформаційно-розважальної системи Hyundai. Через обмеження в режимі їзди провели два тести з нульової точки старту, щоб точно виміряти різницю між справжнім імітованим перемиканням передач.

Коли активовано режим N e-Shift, Ioniq 5 N не дозволяє використовувати N Grin Boost (додає 40 к.с.) або режим запуску. Автомобіль залишився в режимі N і на найм'якшій підвісці для покращення зчеплення, але режим Drag використовувався для попереднього розігріву батареї. Оскільки програмне забезпечення швидше управляло перемиканням передач, також відмовилися від використання пелюсток перемикання.

Тестування розпочалося з цих налаштувань як базових, замість покладатися на результати з режимом запуску. Ioniq 5 N був лише на десяту секунди повільніший до 60 миль/год (3.1 секунди), на 0.3 секунди повільніший до 100 миль/год (7.2 секунди) і на 0.2 секунди повільніший у чверті милі (11.3 секунди) порівняно з режимом запуску.

Hyundai Ioniq 5 N: тестування швидкості у режимі симуляції перемикань

Після активації N e-Shift режиму, Ioniq 5 N почав видавати звуки бурчання і тріскотіння, ніби у ралійних змаганнях. Але цей штучний ефект мав свою ціну. З активованим N e-Shift режимом досягнення 60 миль/год займало 3.5 секунди (на чотири десятих повільніше), до 100 миль/год – 8.3 секунди (на 1.1 секунди повільніше), а чверть милі – 11.8 секунди на швидкості 117 миль/год (на пів секунди повільніше від базового результату). Значна різниця у часі обгону: у режимі імітації перемикань Ioniq 5 N був на дві десятих секунди повільніший з 30 до 50 миль/год і на шість десятих секунди повільніший з 50 до 70 миль/год. Проте, навіть у цьому режимі N модель залишалася на цілу секунду швидшою до 60 миль/год порівняно з менш потужною 320-сильною версією Ioniq 5.

Незважаючи на емоційні переконання, тестові дані постійно показують, що автоматична трансмісія забезпечує швидший розгін до 60 миль/год у порівнянні з будь-яким трюком з перемиканням, який може бути реалізований у деяких автомобілях з ручною трансмісією. У Hyundai Ioniq 5 N віртуальна автоматична трансмісія не відповідає швидкості безпосереднього приводу електромобіля. Однак, оскільки режим N e-Shift можна увімкнути або вимкнути, вибір жертви швидкості є справжнім рішенням, і хоча Ioniq 5 N повільніший у режимі імітації перемикань, це може переконати полюбити електричний привід.