Заряджений електромобіль Dodge не має імітації перемикання передач (ВІДЕО)

Заряджений електромобіль Dodge не має імітації перемикання передач (ВІДЕО)
Авто Новини

Бренд розкрив більше деталей про камерну вихлопну систему Fratzonic, яка використовується в електромобілі Charger Daytona EV. Також було опубліковане відео, яке демонструє роботу автомобіля, включаючи «дими» та прискорення, що супроводжуються звуком вихлопної системи.

Вихлопна система Fratzonic Chambered Exhaust обладнана спеціально виготовленим корпусом у задній частині Charger EV і має підсилювач потужністю до 600 Вт. Вона регулює звук і гучність відповідно до різних параметрів, таких як прискорення та уповільнення, і навіть видає звуки при старті та зупинці. Крім того, система дозволяє змінювати оберти Charger EV або підтримувати його на холостому ходу, як у традиційному автомобілі з двигуном внутрішнього згоряння. Функція «PowerShot» також додає характерний звук і підвищує потужність на 15 секунд.

У двохвилинному відео від Dodge Charger Daytona Scat Pack проїжджає повз камеру і виконує «димчастий пончик», після чого кілька секунд працює на холостому ходу. Хоча звук імітує звук двигуна V8, він все ще є штучним.

Особливо помітним є відсутність будь-якої імітації перемикання передач. Після впровадження цієї функції в Hyundai Ioniq 5 N багато очікувало, що інші продуктивні електромобілі теж слідуватимуть цьому прикладу, щоб покращити водійські відчуття і обґрунтувати синтетичні звуки. Однак представник Dodge підтвердив Motor1, що Charger EV цієї функції не має.

Таким чином, попри захоплюючі звуки V8, Charger EV не пропонує імітацію перемикання передач або відчуття червоної лінії. Це виглядає як суміш Hemi з CVT, що не є надто вражаючим.