Lotus Type 135 потребує нових батарей для досягнення статусу "електричного Elise"
Lotus розглядає можливість відкласти випуск свого очікуваного електричного спортивного автомобіля Type 135 до появи менш об’ємних і легших батарей, щоб забезпечити відповідність автомобіля духу Elise.
Відповідно до поточного плану, Type 135 мав би з’явитися на ринку у 2027 році з орієнтовною ціною £75,000, замінивши бензиновий Emira.
Хоча ця мета залишається актуальною, головний дизайнер Lotus Group Бен Пейн натякнув, що випуск може бути відкладено, поки не з’являться новітні технології електромобілів.
Пейн підкреслив, що запуск електричного двомісного автомобіля залишається важливим, оскільки "Elise є основною точкою дотику для Lotus". Однак сучасні обмеження у пакуванні електромобільного обладнання не дозволяють зберегти принципи, що визначали оригінальний Elise.
"Сучасна технологія не дозволяє переконливо відтворити цей продукт," сказав Пейн, вказуючи на вищі силуети та більшу вагу сучасних електромобілів через підлогові батареї.
"Наразі архетип – це більший і вищий продукт, оскільки в таких автомобілях легше розмістити необхідні технічні елементи," додав він.
Перші електромобілі Lotus – седан Emeya та позашляховик Eletre – значно більші та важчі за їх бензинових попередників.
За словами Пейна, важко створити спортивний автомобіль з тим самим обладнанням, що й оригінальний Elise, який уособлював чистий дух британського спортивного автомобіля. Він додав, що автомобіль має бути "веселим у керуванні, захоплюючим, пов’язаним – просто надзвичайно привабливим водійським продуктом."
Lotus раніше представив спеціальну легку архітектуру для майбутніх електричних спортивних автомобілів, починаючи з Type 135.
Названа "E-Sports", ця архітектура включає задню підрамну структуру, яка на 37% легша за бензиновий Emira і дозволяє розмістити батареї в центрі шасі.
Таке розташування дозволяє електричному спортивному автомобілю Lotus мати низький центр ваги та оптимальну динаміку, схожу на Elise. Пейн зазначив, що легші та більш компактні батареї допоможуть втілити цей автомобіль у життя.
Коли його запитали, чи зможуть твердотільні батареї забезпечити компактний силует і низьку вагу спортивного автомобіля, Пейн відповів: "Так, вони зможуть. Зменшення розмірів і ваги дозволяє повернутися до основних цінностей."
Британська інженерна компанія Nyobolt нещодавно продемонструвала високоємнісну батарею на концепті, заснованому на оригінальному Elise, з батарейним блоком 35 кВт·год і вагою лише 1246 кг.
Пейн не підтвердив, чи може запланований випуск автомобіля у 2027 році бути відкладеним, але зазначив: "Ці речі мають співпасти у правильний спосіб." Він додав, що підготувати автомобіль до 2027 року "можливо на 100%", але потрібно враховувати бізнес-фактори.