
Фотошпигуни презентують новий LaFerrari з агресивним аеродинамічним пакетом

Ми майже десятиліття чекали, поки команда з Маранелло вирішить представити заміну для LaFerrari. Протягом цих років ми уявляли безліч версій того, як він виглядатиме, який звук матиме, який двигун буде встановлено та як він керуватиметься. І ось, очікування майже добігає кінця. Наш фотограф-шпигун зробив нові знімки наступника LaFerrari (кодова назва F250), який тестується в Маранелло.
Не дивно, що F250 має низьку та широку посадку, як і належить гіперкару. Тестові мюли, здається, мають остаточний дизайн автомобіля з елегантними фарами, інтегрованими в передній бампер, що нагадує нещодавній 12Cilindri. Через сині акцентовані колеса можна побачити величезні карбонові гальмівні диски. Двері F250, ймовірно, відкриватимуться вертикально, забезпечуючи простір для масивних карбонових порогів та аеродинамічних каналів у кузові.
Передня частина майбутнього Ferrari виглядає досить агресивно, але задня частина автомобіля ще більш вражаюча. Карбоновий поріг ззаду трансформується з розслабленого вигляду в підняте положення, що сигналізує про готовність F250 до атаки. Задній бампер, схожий на 50-відсотковий дифузор, розташований під крилом з овальним одинарним вихлопом.
Щодо вихлопу, хоча Ferrari ще нічого не підтвердили, є чутки, що F250 використовуватиме модифіковану версію 3,0-літрового V-6 з двома турбокомпресорами, який встановлений у Ferrari 296GTB. Відповідно до традицій компанії, пов'язаної з гонками, версія цього V-6 також приводить у рух гіперкар 499P, який переміг у Ле-Мані. Хоча гоночний автомобіль обмежений регламентом, 296GTB генерує в сукупності 819 кінських сил завдяки гібридній системі підключення. Ми ще чекаємо на підтвердження, але вважаємо, що F250 перевищить цей показник до чотиризначної цифри.