BYD готує вихід трьох нових PHEV в наступному році в рамках великої гібридної ініціативи

BYD готує вихід трьох нових PHEV в наступному році в рамках великої гібридної ініціативи
Авто Новини

BYD планує випустити три нові плагін-гібриди (PHEV) разом із трьома електромобілями в Європі наступного року. Це частина стратегії компанії для створення більш різноманітного асортименту продукції та збільшення частки ринку на тлі слабкого попиту на електромобілі та високих імпортних мит.

Ця китайська компанія, яка займає друге місце за продажами електромобілів у світі після Tesla у другому кварталі цього року, швидко розширює свою присутність на ринку Європи після виходу на нього у 2022 році.

Наразі європейський асортимент BYD складається переважно з електромобілів, але недавно компанія представила плагін-гібридну версію кросовера Seal U. Президент BYD Стелла Лі розповіла Autocar, що PHEV матимуть "дуже важливу роль" у підтриманні зростання компанії.

"BYD вирізняється. Tesla пропонує лише електромобілі, а у нас є PHEV," зазначила вона, додаючи, що ці автомобілі є "грою, що змінює правила".

Лі наголосила, що PHEV, такі як Seal U DM-i, стають все більш важливими як місток до повної електрифікації для обережних потенційних покупців електромобілів. Вона сказала: "Багато людей хочуть спробувати електромобілі, але наразі вони бояться обмеженого запасу ходу та мають сумніви, але цей автомобіль надає їм рішення."

За словами Лі, це особливо поширено в Китаї, де популярність PHEV та автомобілів з подовженим запасом ходу (REV) наразі перевищує чисті електромобілі. Вона пояснила: "Китай є лідером у сфері нових енергетичних автомобілів, і щорічна проникнення електромобілів становить 40%, але більше 50% - це PHEV - і наші дані показують, що основні споживачі використовують PHEV як перший досвід з електромобілями."

"Але через кілька років вони змінюють свій автомобіль, і 60-70% з них потім купують електромобіль."

Однак це явище не обмежується лише Китаєм. Лі звернула увагу на те, що 60-70% продажів BYD в Іспанії припадають на Seal U DM-i PHEV, який є "глобальним чемпіоном з продажів" компанії – хоча 85% одиниць продаються в Китаї.

Лі підкреслила гнучкість та знижені витрати на експлуатацію PHEV як головні переваги цієї силової установки. "Як тільки ви вводите PHEV і навчаєте людей та пропонуєте їх за конкурентною ціною, люди розуміють економію. Тоді кількість NEV [нових енергетичних транспортних засобів] буде дуже стійко зростати," зазначила вона.

Лі не уточнила, які PHEV BYD привезе до Європи наступного року, але в Китаї вона продає версії DMI седанів Seal 06 і Seal 07, а також кросовер Song-L.