
Dacia Bigster: погляд на надійний сімейний позашляховик вартістю до 40 тисяч євро

Новинка готується зробити сміливу заяву завдяки гібридній силовій установці та привабливій ціні.
Кульмінацією зусиль Dacia у створенні великих автомобілів став позашляховик Bigster, який незабаром з'явиться на ринку з багатообіцяючим поєднанням потужності та доступності.
Нещодавні знімки камуфльованого Bigster, що проходить дорожні випробування, натякають на дизайн, який тісно пов'язаний з концептом, представленим ще у 2021 році.
Зберігаючи міцну колісну формулу 4х4 та витончені світлодіодні фари, Bigster має вражаючу схожість зі своїм меншим братом, позашляховиком Dacia Duster.
По суті, будучи подовженою версією Duster, Bigster базується на платформі CMF-B групи Renault, що збільшує його розміри до 4,6 метрів, тобто на 0,3 метра в довжину.
Завдяки такому збільшенню Bigster претендує на звання найбільшої моделі Dacia, яка готова кинути виклик таким популярним конкурентам, як Ford Kuga та Toyota RAV4.
Дені Ле Во, генеральний директор Dacia, вважає, що орієнтований на цінність підхід Bigster стане магнітом для покупців автомобілів, які шукають доступну ціну на тлі зростання цін у середньому сегменті.
В інтерв'ю виданню Autocar у листопаді минулого року Ле Вот зазначив: "Менш ніж десять років тому автомобіль вартістю 33 000 євро був звичайною справою, але сьогодні ви заходите в автосалон і бачите, що за аналогічну модель просять понад 40 000 євро. Багато хто відступає від цієї думки. Ось тут і з'являється Dacia з Bigster, кросовером С-сегменту, який пропонує доступну альтернативу, але без високих цін".
Таким чином, ми очікуємо, що Bigster потіснить своїх конкурентів, ймовірно, дебютувавши трохи нижче позначки в 30 000 євро. Для порівняння, Ford Kuga стартує від 32 095 євро, а Skoda Kodiaq - від 36 645 євро. Тим часом, очікується, що новий Duster вийде на ринок за ціною нижче 20 000 євро.
Ле Вот натякнув на стратегію Dacia підтримувати конкурентоспроможні ціни, надаючи пріоритет основним характеристикам, відмовляючись від непотрібних технологічних надмірностей.
"Ми прагнемо створювати автомобілі, позбавлені зайвого: ніяких непотрібних екранів, електроніки або просунутих систем допомоги водієві, якщо тільки вони не є абсолютно необхідними", - підтвердив він.