
Citroën переглядає свою стратегію, щоб зробити акцент на прибутковості

Генеральний директор Тьєррі Коскас у своїй бесіді з Autocar відзначив важливість зосередження на ключових сегментах, а не на нішевих. Ця стратегія визначає майбутній асортимент бренду, розпочинаючи з моделі C3 у В-сегменті і закінчуючи C5 Aircross у С-сегменті, з Ami розташованою нижче.
Коскас заявив, що Citroën не буде шукати заміни для C1 або C5 X у D-сегменті через проблеми з прибутковістю та динамікою ринку. Замість цього бренд ставить за мету заповнити прогалину між Ami і новою ë-C3, хоча пошук відповідного рішення лишається складним завданням.
Для оптимізації виробничих витрат Citroën планує використовувати свою нову платформу "Розумний автомобіль" для майбутніх моделей у ключових сегментах. Ця платформа, яка представлена в новому C3, має бути більш економічно ефективною завдяки спрощеним виробничим процесам.
У майбутньому Citroën планує інтегрувати нетрадиційні форми та дизайн, відходячи від звичайних хетчбеків та кросоверів. Коскас підкреслив відданість бренду інноваціям та ризику, зосередженість на В- і С-сегментах, які охоплюють більшість європейського ринку.
З урахуванням значного переходу на електромобілі до 2030 року, Citroën планує продовжувати надавати моделі з двигунами внутрішнього згоряння та гібриди, щоб забезпечити доступні варіанти мобільності для всіх клієнтів.
Основний акцент при цьому робиться на простоті, доступності та комфорті, з уникненням надмірного завантаження моделей непотрібними технологіями. Коскас підкреслив ідентичність бренду як постачальника простих, зручних і доступних автомобілів.