Alfa Romeo близька до ухвалення рішення щодо свого конкурента для Cayenne

Alfa Romeo близька до ухвалення рішення щодо свого конкурента для Cayenne
Авто Новини

Генеральний директор Alfa Romeo Жан-Філіп Імпарато заявив, що компанія визначиться з п'ятою моделлю до кінця цього року, і на першому місці наразі розглядається великий позашляховик, покликаний конкурувати з Porsche Cayenne.

Нещодавно Alfa Romeo розширила свій асортимент, додавши кросовер Junior до седана Giulia та позашляховиків Tonale і Stelvio. П'ята модель з'явиться в 2027 році.

Компанія деякий час розглядає можливість випуску електричного позашляховика E-сегмента. Проте Імпарато зазначив, що остаточне рішення залежатиме від економічної доцільності. Альтернативним варіантом може стати хетчбек С-сегмента.

Імпарато розповів Autocar, що остаточне рішення буде прийняте до кінця 2024 року. Він сказав: «Питання в тому, чи збільшимо ми [розмір]? І для мене відповідь «так»: ми повинні збільшитися. У нас є все - платформа, двигуни, програмне забезпечення. Ми можемо розширити межі до максимуму, і у мене є кілька дуже хороших ескізів дизайну».

Великий позашляховик буде використовувати платформу STLA Large від материнської компанії Stellantis, що забезпечує надшвидку зарядку та підтримує потужні двигуни і великі акумулятори.

Рішення про випуск великого позашляховика залежатиме від ряду факторів, зокрема розвитку електрифікації в Північній Америці, потенціалу азіатського ринку, особливо Китаю, та ситуації на ринку великих позашляховиків у Європі.

Alfa Romeo близька до ухвалення рішення щодо свого конкурента для Cayenne

Імпарато додав: «Якщо я в преміум-сегменті і не потрапляю в E-сегмент, то що мені робити? Альтернатива - повернутися до С-хетча, адже у нас є все - компакт, седан, C-SUV, D-SUV. Тож питання: вгору чи вниз?

«Якщо E-сегмент в Європі збереже потрібний рівень обсягів і прибутковості, ми зможемо зробити великий позашляховик, і це буде круто. Дійсно круто. Автомобіль 2027 року вже готовий. Це вражає».

Окрім основних моделей, Alfa Romeo продовжуватиме випускати обмежені серії, такі як суперкар 33 Stradale.

Імпарато зазначив, що в міру наближення кожної моделі до кінця життєвого циклу, компанія буде оновлювати або переосмислювати їх, враховуючи ринкові тенденції та глобальні стратегії Stellantis. Він висловив зацікавленість у відродженні моделей, таких як GTV або Alfetta, але зазначив, що це залежатиме від майбутніх тенденцій.

Він також натякнув, що хетчбек С-сегмента на платформі STLA Medium може стати основою для майбутнього спорткара Duetto.

Проте він зауважив: «У 2028 або 2029 році нам доведеться вирішувати, чи будемо ми оновлювати деякі сегменти, тому ми повинні розглянути майбутній бізнес-потенціал позашляховиків. Багато наших Alfisti запитують: «Чому ви переходите на позашляховики?» Тому що ви купуєте тільки позашляховики, мій друже, а я постачальник автомобілів».

Імпарато також додав: «Ми могли б зробити універсал на базі Giulia. Ми могли б зробити це завтра, але чи є на нього попит? Це було б чудово, але який буде обсяг продажів?»