Jeep модернізує новий Wagoneer S концептом Trailhawk

Jeep модернізує новий Wagoneer S концептом Trailhawk
Авто Новини
Для успішного виходу на ринок розкішних електричних кросоверів, Jeep вирішив посилити свій новий Wagoneer S, додавши до нього позашляхові можливості за допомогою концепту Trailhawk.

Підготовка до випуску Wagoneer S 2024 року викликала сумніви серед прихильників бренду щодо його справжності як Jeep. Відповіддю на ці сумніви став концепт Wagoneer S Trailhawk, створений, щоб продемонструвати, що навіть електромобіль може залишатися вірним позашляховій спадщині Jeep. Існує висока ймовірність, що цей концепт незабаром стане серійною моделлю.

Концепт Trailhawk, представлений у Нью-Йорку разом із серійною моделлю Launch Edition, оснащений 31,5-дюймовими позашляховими шинами Falken Wildpeak AT3W на 18-дюймових багатокомпонентних колісних дисках із відкритими шестигранними болтами. Дизайн дисків, помаранчеві буксирувальні гаки, вирізаний лазером металевий багажник на даху та унікальні протитуманні фари були натхнені мостовими фермами.

Jeep модернізує новий Wagoneer S концептом Trailhawk

Решітка радіатора має сім прорізів з непрямим підсвічуванням зверху кожної та більш агресивний вигляд, а логотип Jeep переміщено на бампер у вигляді наклейки. Додаткові вирізи на передніх крилах поліпшують аеродинаміку на високих швидкостях. Хоча Jeep не підтвердив, чи буде Trailhawk оснащено тим самим 600-сильним двомоторним агрегатом, що й стандартний Wagoneer S, очікується, що він розганятиметься до 100 км/год за 3,4 секунди.

Як і інші моделі Jeep Trailhawk, що працюють на бензині, Wagoneer S Trailhawk матиме режим Rock у системі Selec-Terrain та блокування задньої осі. Підвищений на три дюйми дорожній просвіт у порівнянні зі стандартною моделлю додає йому позашляхових можливостей, але конкретні дані щодо кутів з'їзду, глибини броду та інших характеристик поки що не розкриваються. Незважаючи на ці покращення, очікується, що цей розкішний електромобіль буде менш екстремальним, ніж гібридний Grand Cherokee Trailhawk 4xe.

Інтер'єр Trailhawk має ручку з боку пасажира, яку головний дизайнер Stellantis Ральф Жиль назвав «святим гівном», кишені для карток із знімними ременями та відкриту центральну консоль із додатковими ременями, що надають салону вигляд рюкзака. Вперше в інтер'єрі Jeep використано нову вінілову оббивку, що імітує шкіру, та кам'яний шпон на панелі приладів і дверях, адже використання дерева заборонене в цьому дизайні.

Jeep не має наміру робити Trailhawk виключно електричним. Компанія переглянула свій план щодо випуску Wagoneer S лише в електричній версії. У Нью-Йорку Jeep підтвердив свою стратегію «свободи вибору» та «мультиенергетичних можливостей», зокрема, можливість використання рядного шестициліндрового двигуна від Dodge Charger, який буде доступний у бензиновій та електричній версіях. Такий підхід може бути застосований і до Wagoneer S Trailhawk. Незалежно від типу двигуна, ми з нетерпінням чекаємо на те, як ця модель впорається з бездоріжжям.