Alfa Romeo переходить на центральне розташування номерних знаків

Alfa Romeo переходить на центральне розташування номерних знаків
Авто Новини

Майбутні моделі Alfa Romeo, включаючи нові покоління Giulia та Stelvio, більше не матимуть номерні знаки збоку, а перейдуть на центральне розташування відповідно до нових правил безпеки пішоходів.

З багатьох моделей італійської компанії номерні знаки завжди розміщувалися на одному з передніх крил. Ця традиція почалася у 1955 році з моделі Giulietta Spider і продовжується до теперішніх Giulia, Tonale та Stelvio. Це забезпечувало вільний огляд трикутної решітки радіатора Alfa.

Новий хетчбек Alfa Romeo Junior вже має центральне розташування номерного знака, і головний дизайнер компанії Алехандро Месонеро-Романос підтвердив, що це нововведення стосуватиметься і електричних моделей Giulia та Stelvio, а також інших майбутніх моделей.

"Ми більше не можемо розміщувати номерний знак збоку через нові вимоги безпеки для пішоходів," пояснив Месонеро-Романос. Ця зміна відповідає новим Загальним правилам безпеки Європейського Союзу, спрямованим на покращення захисту пішоходів під час аварій.

"Деякі прихильники Alfa Romeo, які звикли до розташування номерного знака збоку, можуть бути розчаровані, але в історії бренду є багато моделей з центральним номерним знаком: я маю Alfetta і Giulia 1968 року, які мають центральний знак і виглядають чудово.

"Це дозволить нам зберегти симетрію, тому я задоволений - я з тих, кому подобається знак по центру."

Наступне покоління Stelvio вийде на ринок наступного року, а Giulia - у 2026 році, обидві моделі будуть базуватися на новій електричній платформі STLA Large.

Месонеро-Романос підтвердив, що дизайн обох моделей вже завершено і затверджено, зазначивши, що вони "фантастичні. Це те, що люди очікують від Giulia у плані спортивності, з надзвичайно крутим купе – більше поки не розповім."

Він також підтвердив, що нові електричні Giulia та Stelvio отримають "свіжу інтерпретацію" решітки Scudetto, хоча подробиць про те, як вона буде змінена для розміщення номерного знака, не уточнив. Він також зазначив, що завдяки відсутності потреби в радіаторному охолодженні для електроприводів, решітка матиме закритий графічний дизайн, схожий на збільшений 3D-ефект логотипу, який використовується на Junior.

"Розміщення логотипу у великому розмірі показує нашу гордість, і сучасне графічне інтерпретування дуже потужне, коли його роблять великим," додав він. "Подивіться на кросівки та інші речі – усі роблять великі логотипи, і це добре, доки це ненав'язливо. Якби він був рожевим, це було б занадто.

"Для Alfa функція та дизайн завжди йдуть разом: нове покоління автомобілів матиме закритий логотип через те, що вони будуть електричними, і ми не можемо використовувати функцію Scudetto так, як вона була задумана."