Покупка, продажа новых и б/у автомобилей по всей Украине!
Сообщение
Произошла ошибка

Майбутній Bugatti може отримати особисту домашню заправну станцію

Коли ваші клієнти готові витратити мільйони на гіперкар, немає межі можливостям забезпечення їх додатковими функціями. Генеральний директор Bugatti Rimac, Мате Рімац, має унікальну ідею — додати заправну станцію до придбання автомобіля. Засновник бренду Rimac розглядає можливість, щоб власники могли легко заправляти свої автомобілі з двигуном внутрішнього згоряння вдома.

36-річний хорватський підприємець вірить у майбутнє двигунів внутрішнього згоряння. Можливо, не на викопному паливі, оскільки він припускає, що ці станції можуть використовувати синтетичне паливо. Виступаючи на саміті Financial Times Future of the Car у Лондоні, Рімац поділився своїм баченням: "Можна було б навіть створити красиві заправні станції Bugatti для будинків власників, використовуючи синтетичні палива".

Недивно, що керівник компанії згадав синтетичні палива. Porsche, що володіє 45 відсотками Bugatti Rimac, виробляє eFuel на пілотному заводі в Чилі з грудня 2022 року. Його виготовляють з води та вуглекислого газу за допомогою вітрової енергії, що дозволяє двигуну внутрішнього згоряння працювати майже нейтрально до CO2.

Завод планує виробляти близько 14,5 мільйонів галонів щорічно до середини десятиліття та збільшити виробництво до 145 мільйонів галонів до 2027 року. Це буде лише крапля в морі, враховуючи, що на дорогах сьогодні близько 1,4 мільярда автомобілів. Але ж починати треба з чогось, правда?

Рімац не згадав про зв'язок з Porsche, але це не така вже й дивна ідея — заправляти Bugatti синтетичним паливом через кілька років. Врешті-решт, ці автомобілі виготовляються в обмеженій кількості (450 Veyrons і 500 Chirons), і їх власники рідко їздять на них, тому попит не буде занадто високим.

На додаток, новий гіперкар Bugatti буде представлено 20 червня і вважається абсолютно новою моделлю. Рімац сказав, що жодна деталь не була перенесена з Nevera чи Chiron. Він також зазначив, що автомобіль матиме еволюційний дизайн зовнішнього вигляду та "деякі божевільні речі" всередині, де буде підвищена якість.

Головною особливістю буде новий двигун V-16, показаний вище. Це атмосферний монстр завдовжки майже 40 дюймів. Рімац зазначив, що це абсолютно новий двигун, який Bugatti планує використовувати "деякий час". Його життєвий цикл, ймовірно, продовжиться за межі 2035 року, коли Європейський Союз запровадить заборону на продаж нових автомобілів з шкідливими викидами, за умови, що ця заборона ще діятиме. Вже включено виключення для транспортних засобів, що працюють на синтетичному паливі, після тиску з боку Німеччини.

Це спонукає елітні бренди для надбагатих продовжувати інвестиції в двигуни внутрішнього згоряння. Сам Мате Рімац зазначив, що електричний Nevera ще не розпроданий, оскільки висококласні клієнти зазвичай віддають перевагу двигунам внутрішнього згоряння. Нещодавно Aston Martin анонсував новий твін-турбо V-12 з 824 кінськими силами та 738 фунт-футів крутного моменту, тому можна з упевненістю сказати, що традиційні великооб'ємні двигуни ще довго будуть актуальні.

Назад к новостям Следующая новость
Читайте также
Нашли ошибку?
Сообщение об ошибке