Мазда CX-50 та CX-5 наступного покоління отримають гібридні силові установки

Мазда CX-50 та CX-5 наступного покоління отримають гібридні силові установки
Авто Новини

Обидва компактні кросовери будуть оснащені гібридними силовими установками, а Мазда планує представити новий електромобіль, побудований на спеціальній платформі, до 2027 року.

Наразі єдиною електрифікованою Маздою, доступною в США, є середньорозмірний CX-90, який оснащений плагін-гібридною установкою. Проте, схоже, на горизонті з'являється ще один варіант, на що вказують деталі, розкриті в останньому фінансовому звіті компанії за перший квартал, в якому йдеться про наміри представити гібридний варіант CX-50 в другій половині цього року.

Незважаючи на нещодавні викриття, ця новина не зовсім свіжа. За кілька років до цього інженер з динаміки автомобілів Мазда Дейв Коулман підтвердив плани щодо встановлення на CX-50 газо-електричної силової установки, розробленої Тойотою. Однак, подальша інформація була мізерною до минулого місяця, коли представник Мазди підтвердив виданню Car and Driver, що "гібридний CX-50 з'явиться незабаром", а подальші подробиці очікуються в червні. Раніше цього року Мазда представила на китайському ринку CX-50 HEV, який використовує силову установку Тойоти RAV4 Hybrid, що поєднує 2,5-літровий чотирициліндровий двигун, який працює на газі, з двома електродвигунами. Ця версія може дати уявлення про те, що отримає американський ринок.

Крім того, фінансовий звіт Мазди натякає на плани щодо наступного покоління CX-5, що дещо несподівано, враховуючи попередні очікування щодо поступового зняття моделі з виробництва після завершення її поточного життєвого циклу через конкуренцію з новим CX-50. Однак Мазда, очевидно, не зупиняється на досягнутому, маючи намір оснастити наступне покоління CX-5 власною гібридною силовою установкою.

Заглядаючи в майбутнє, Мазда зосереджена на розширенні свого портфоліо електромобілів, маючи намір запустити те, що вона називає "е-Мазда". У фінансовому звіті викладено плани представити нову модель електромобіля у 2027 році, яка базуватиметься на першій спеціальній електричній платформі Мазди. Нещодавно компанія представила Мазда EZ-6 - задньопривідний седан, розроблений для китайського ринку, із запасом ходу 370 миль. Хоча EZ-6 не планується до випуску в Північній Америці, він дає уявлення про майбутні електромобілі Мазди.