
Mercedes визнала неудачу, віддавши перевагу V-подібному двигуну замість чотирициліндрового в CLE63

Очікуваний Mercedes-AMG CLE63, дебют якого наближається, спочатку прогнозувався з тим же потужним 671-сильним чотирициліндровим гібридним двигуном, що і C63. Проте, нещодавній звіт Autocar вказує на зміну планів. Mercedes-Benz, здається, пересмічується на користь потужного V-подібного двигуна V8.
За джерелами в Mercedes-Benz, процитованими в звіті, CLE63 використовуватиме відомий 4,0-літровий двигун V-8 з подвійним турбонаддувом, доповнений м'якою гібридною технологією, що може досягати до 585 к.с. Це майже на 100 к.с. менше, ніж початкові характеристики. Хоча потенційне включення гібридної системи залишається невизначеним, були помічені прототипи з зарядними портами. Крім того, кадри прототипу, що випускає мінімальний рівень шуму, свідчать про те, що Mercedes дійсно тестує електрифіковані варіанти, які, ймовірно, включають вищезгадану чотирициліндрову конфігурацію.
Перехід на V8 може бути відповіддю на реакцію громадськості проти потужних чотирициліндрових двигунів, як припускає видання Autocar, що вказує на уповільнення продажів модельного ряду C-Class в Європі. У Сполучених Штатах, хоча продажі С-класу зазнали незначного зниження на три відсотки порівняно з попереднім роком, недостатньо даних, щоб визначити, чи дійсно споживачі не зацікавлені в чотирициліндровому гібридному варіанті.
Важливо зазначити, що останні моделі C63 лише нещодавно з'явилися в дилерських центрах Великобританії, а ціни на американському ринку були оголошені в середині квітня, але ще не надійшли у продаж. Таким чином, хоча Mercedes зіткнувся з критикою за відмову від двигуна V8 в моделі C63, відсутність даних про продажі не дозволяє зробити остаточний висновок щодо привабливості чотирициліндрового гібрида, особливо на американському ринку.
Спроби отримати роз'яснення та офіційне підтвердження від Mercedes не увінчалися успіхом, оскільки автовиробник відмовився від коментарів. Якщо інформація Autocar виявиться точною, то CLE63 може зайняти позицію вище CLE53, оснащеного 443-сильною рядною шісткою з подвійним турбонаддувом, хоча і не дотягує до потужності C63. Очікується, що всі невизначеності будуть вирішені пізніше цього року після офіційної презентації CLE63.