Покупка, продажа новых и б/у автомобилей по всей Украине!
Сообщение
Произошла ошибка

Porsche розуміє важливість повного приводу для свого майбутнього гіперкара

Історія гіперкарів Porsche, хоч і невелика, але відома. Від дебюту 918 Spyder у 2013 році до Carrera GT у 2004 році, а також культового 959, представленого у 1986 році. Презентація Mission X у 2023 році розкрила можливу флагманську модель Zuffenhausen, а рішення про її виробництво заплановано на кінець цього року. Якщо цей план отримає схвалення, значні зміни очікуються у технічних характеристиках.

Porsche розуміє важливість повного приводу для свого майбутнього гіперкара

Початково представлений як концепт з заднім приводом на святкування 75-річчя Porsche у червні 2023 року, Mission X перетворився на повнопривідну конфігурацію для своєї комерційної версії. Цей перехід не стимульований бажанням підвищити продуктивність, але скоріше прагненням підвищити ефективність. Хоча це не типово для гіперкара, обґрунтування такого вибору зрозуміле. Використання повного приводу значно підвищує рекуперацію енергії, перетворюючи надлишкову енергію на запас ходу батареї.

Porsche розуміє важливість повного приводу для свого майбутнього гіперкара

Майкл Бер, керівник проекту Mission X, пояснив обрану стратегію: "Для електромобіля повний привід необхідний для максимальної рекуперації енергії, щоб забезпечити значний запас ходу на Нордшляйфе, не лише для одного круга, але й для можливої серії кіл". Незважаючи на цей прогрес, прогнозований запас ходу залишається відносно обмеженим, особливо на тлі 13-мильної довжини Нордшляйфе, що еквівалентно потенційному запасу ходу в 39 миль для серії кіл. Однак Бер стверджує, що досвідчений водій отримає максимальну продуктивність від Mission X. За звичайних умов водіння очікується значне збільшення запасу ходу електричного гіперкара.

Porsche розуміє важливість повного приводу для свого майбутнього гіперкара

Porsche не готовий йти на жодний компроміс у питанні продуктивності, намагаючись інтегрувати батарею збільшеного запасу ходу, при цьому розуміючи негативний вплив додаткової ваги. Крім того, логістичні обмеження ускладнюють встановлення великогабаритної батареї, враховуючи компактні розміри концепту, який має довжину лише 177,1 дюйма. Бер також натякнув на зміни у колісній базі для серійної версії, відхилившись від 107,5-дюймового розмаху між осями концепту.

Назад к новостям Следующая новость
Читайте также
Нашли ошибку?
Сообщение об ошибке