Покупка, продажа новых и б/у автомобилей по всей Украине!
Сообщение
Произошла ошибка

Toyota Prius Prime робить більшість електромобілів застарілими

Позбавлений емблеми Toyota, цей витончений п'ятидверний автомобіль може легко ввести в оману оточуючих, змусивши їх повірити, що він є чимось більш екзотичним. Проте, він є останньою ітерацією Prius, можливо, одним з найбільш естетично привабливих творінь Toyota на сьогоднішній день.

Єдина стрімка лінія витончено з'єднує передню панель з бампером, надаючи Prius чіткий, сучасний силует, що нагадує комп'ютерну мишку. Характерні гачкоподібні фари прикрашають передню частину, тоді як тонка світлова панель охоплює задню частину. Вибір чорного даху підкреслює агресивно нахилене лобове та заднє скло Prius, які, здається, зливаються в єдиний континуум.

Toyota Prius Prime робить більшість електромобілів застарілими

Дизайн не тільки привертає увагу, але й сприяє аеродинамічній доблесті Prius, який може похвалитися коефіцієнтом аеродинамічного опору 0,27 cD. Хоча з технічної точки зору він перевершує показник свого попередника, який становив 0,24 cD, він залишається на передовій аеродинамічної ефективності. Ефективність не обмежується лише формою: Prius Prime досягає комбінованої економії пального у 127 млн. г / год і пропонує до 44 миль запасу ходу на електротязі у базовій комплектації SE. Варіанти XSE та XSE Premium, як і той, що ми тестували, пропонують 39 миль запасу ходу на електротязі, що забезпечує загальний запас ходу до 600 миль до того, як виникне потреба у дозаправці.

Toyota Prius Prime робить більшість електромобілів застарілими

Екстер'єр та інтер'єр

  • Вітрове скло, нахилене як у Camaro, обмежує бічну оглядовість.
  • А-подібна стійка закриває значну частину огляду.
  • Регулювання рульового колеса не дає знайти ідеального положення для водіння.
  • Недостатня шумоізоляція: вітер, шум шин і скиглення двигуна на високій швидкості.

Силовий агрегат

  • Гібридна система: 2,0-літровий 4-циліндровий двигун + літій-іонний акумулятор 13,6 кВт-год + 2 електродвигуна.
  • Загальна потужність: 220 к.с. і 139 lb-ft крутного моменту.
  • Збільшений акумулятор на 55% більший, ніж у попередника.
Toyota Prius Prime робить більшість електромобілів застарілими

Зарядка

  • Від домашньої розетки: 11 годин.
  • Від розетки 240 В (рівень 2): 4 години.
  • Немає підтримки швидкої зарядки постійним струмом.

Ціна

  • Від $34 495 за модель SE.
  • Від $37 745 за модель XSE.
  • Від $40 765 за модель XSE Premium.
  • Тестований XSE Premium з опціями: $42 400.

Prius Prime пропонує привабливу ціну та високу потужність, але поступається преміальними характеристиками, такими як шумоізоляція та ергономіка.

Назад к новостям Следующая новость
Читайте также
Нашли ошибку?
Сообщение об ошибке