Завдяки своєму витонченому дизайну та натякам на культовий "Ultimate Driving Machine", концепт не тільки втілює майбутню лінійку електромобілів BMW, але й сигналізує про значний зсув у бік електрифікації в сегменті позашляховиків.
Позашляховики є прибутковим ринком для автовиробників, і BMW заробила на цьому, продавши понад 12 мільйонів позашляховиків зі знаком X з моменту дебюту оригінальної моделі X5 у 1999 році. Оскільки середньорозмірні позашляховики продовжують домінувати на світових ринках, майбутній Neue Klasse X може суттєво вплинути на них.
Запланований до виробництва на заводі BMW в Дебрецені в Угорщині, починаючи з 2025 року, Neue Klasse X передуватиме версії седана. Зберігаючи суть концепту, серійна модель матиме вдосконалення, які відповідатимуть стандартам безпеки та практичним вимогам.
Дизайн
- Кай Лангер, керівник BMW i Design, обіцяє, що серійна модель буде дуже схожа на концепт, з незначними змінами для забезпечення безпеки та функціональності.
- Елегантний дизайн з мускулистими крилами та низькою поясною лінією.
- Просторий салон з інноваційними матеріалами, такими як оббивка з переробленої тканої тканини.
Інтер'єр
- Футуристична архітектура з домінуючим центральним сенсорним екраном на приладовій панелі.
- Вигнута центральна консоль, що підкреслює практичність та сучасність дизайну.
Силовий агрегат
- Деталі про силові агрегати не розкриті.
- BMW натякає на використання передових технологій, включаючи можливість керування кількома електродвигунами та електричну архітектуру на 800 В для більш швидкої зарядки та збільшеного запасу ходу.
Загальні враження
- BMW Vision Neue Klasse X - це сміливий крок у майбутнє електричних позашляховиків.
- Поєднання передового дизайну та передових технологій для переосмислення досвіду водіння.