
Глава Bugatti про турбогібриди: "Цього не розумію"

На відміну від Chiron, який став логічним продовженням Veyron, новий Bugatti Tourbillon — це повністю новий етап у розвитку марки. Він відмовився від легендарного W16 із чотирма турбінами на користь абсолютно нового V16 без наддуву. Двигун об’ємом 8,3 літра створено разом із Cosworth, і при цьому його вага становить лише 252 кг — на 42% менше, ніж у Chiron.
Однією з причин такої економії ваги стала відмова від турбін. У коментарі для Top Gear Мате Рімац заявив, що не розуміє, навіщо поєднувати турбомотор із гібридом, адже електродвигуни самі по собі забезпечують додаткову потужність і покращують динаміку.
"Я перепробував усі варіанти і досі не розумію: навіщо ставити гібрид на базі турбо? Турбо — це вже компроміс, а гібрид із турбо — подвійний компроміс."
Відмова від турбонаддуву обійшлася в мінус 600 кінських сил, але три електромотори компенсують це з лишком — вони дають 800 к.с. Загальна потужність силової установки разом із V16, який сам генерує 1 000 к.с., робить Tourbillon не лише потужнішим за попередників, а й легшим. До цього додається нова 3D-друкована підвіска, яка на 45% легша за попередню. У результаті повна маса автомобіля становить менше 1 995 кг.
У Tourbillon також встановлено батарею на 24,8 кВт·год, якої вистачає на 70 км ходу на електротязі без запуску бензинового двигуна. Це дозволяє авто бути економічнішим у місті й не втрачати динаміки.
Хоча більшість сучасних гібридних суперкарів базуються на турбованих агрегатах, деякі бренди дотримуються іншого підходу. Наприклад, Lamborghini Revuelto використовує атмосферний V12. LaFerrari також мав атмосферний V12 із гібридним доповненням, але новий Ferrari F80 вже перейшов на твін-турбо V6. Porsche, у свою чергу, натякає на повністю електричний концепт із моделлю Mission X.
Рімац також зазначив, що не виключає появу повністю бензинової версії V16 без електромоторів. Обговорюється і варіант ще легшого Tourbillon із одним електродвигуном і без переднього електроприводу. Також практично підтверджено, що вийде версія родстера. Загальний тираж купе складе 250 авто, але модельний ряд на цьому не зупиниться.
Перші серійні машини клієнти отримають наступного року. Перед цим буде зібрано 35 тестових прототипів. Наразі ж команда Bugatti завершує виробництво останніх екземплярів моделей Bolide та Mistral — фінальних представників покоління W16.