Чи готує Ford позашляховий суперкар під брендом Raptor?
Генеральний директор Ford Джим Фарлі дав зрозуміти, що компанія розглядає можливість створення унікального автомобіля, здатного підкорювати бездоріжжя на високих швидкостях.
Схоже, що Ford Mustang GTD — не єдиний високопродуктивний проєкт, який зараз розробляється у Дірборні. В одному з останніх інтерв’ю Фарлі підтвердив, що компанія обговорює ідею випуску суперкара під брендом Raptor, створеного саме для позашляхових пригод.
Ця інформація з’явилася завдяки Top Gear, яке отримало ексклюзивний коментар під час заходу Ford Performance у Шарлотті, Північна Кароліна. Такий інтерес до подібної машини цілком виправданий: Ford продовжує домінувати в сегменті позашляховиків завдяки серії Raptor, а також активно розширює свою присутність у світовому автоспорті. Крім того, успіх таких моделей, як Porsche 911 Dakar чи Lamborghini Huracán Sterrato, доводить, що спортивні автомобілі з позашляховими можливостями знаходять свого покупця.
"Зараз ми працюємо над чимось новим, але ще не знаємо всіх відповідей. Головне питання: чи повинен Ford створити повноцінний позашляховий суперкар? Не модифікацію на базі існуючої моделі, а абсолютно нову машину?" — зазначив Фарлі в інтерв’ю Top Gear.
"Це те, що ми обговорюємо. Що ми можемо запропонувати в сегменті утилітарних авто? Чи можливо поєднати суперкар із позашляховими можливостями? Це питання поки залишається відкритим", — додав він.
Марк Рашбрук, керівник Ford Performance, підлив олії у вогонь, підтвердивши, що лінійка Raptor, яка включає F-150, Bronco та Ranger, потребує розширення. Він наголосив, що Ford Performance прагне максимально інтегрувати автоспортивні технології в дорожні моделі бренду. За його словами, наразі найпотужнішою моделлю серії є Raptor T1+, розроблений для ралі-рейду Дакар.
"Так, Raptor T1+ є втіленням усіх найкращих рішень серії Raptor. Ми отримуємо неоціненний досвід як на гоночних трасах, так і через відгуки наших клієнтів. Все, що можу сказати: слідкуйте за новинами", — заявив Рашбрук.
Якщо новий суперкар дійсно буде абсолютно новою моделлю, а не модифікацією існуючої машини, можливо, Raptor T1+ стане його ідейним натхненником. Цей позашляховий монстр оснащений карбоновим кузовом, трубчастою рамою з міцної сталі та форсованим 5,0-літровим V8 Coyote.
Ключову роль у таких авто відіграє підвіска. У T1+ використовується незалежна система з важелями різної довжини та амортизаторами Fox, що дають 13,8 дюйма ходу підвіски. А завдяки 37-дюймовим шинам, кліренс становить 15,7 дюйма, що наближає його до військового Humvee.
Звісно, Ford навряд чи просто візьме T1+, додасть номерні знаки та виставить його на продаж. Проте цілком очевидно, що компанія працює над чимось справді вражаючим, і чекати залишилося не так вже й довго.