
1969 Ferrari Dino 206 GT: легенда на Bring a Trailer

Альфредо Феррарі, відомий як Діно, був старшим сином Енцо Феррарі. Його життя, хоч і яскраве, завершилося трагічно рано — у 24 роки через м'язову дистрофію. Для Енцо втрата сина стала глибокою раною, адже Діно не лише захоплювався інженерією, а й проявляв неабиякий талант до створення гоночних двигунів. Його потенціал як спадкоємця залишився нереалізованим, але його ім’я увічнили у серії автомобілів Dino.
Діно не дожив до часу, коли автомобілі з V-6 двигунами, які він запропонував, з’явилися на дорогах. Проте емблеми на цьому Dino 206 GT базуються на його власному підписі. Цей автомобіль 1969 року випуску належить до перших дорожніх моделей серії Dino і зараз виставлений на продаж через платформу Bring a Trailer.
У 1960-х середньомоторна компоновка вже використовувалася в автоспорті, але була рідкістю для дорожніх машин. Lamborghini першими представили середньомоторний Miura з двигуном V-12, однак Енцо Феррарі остерігався, що така конструкція буде складною в управлінні для його клієнтів. Це було виправдано для трекових авто, але ризиковано для звичайних доріг, особливо з урахуванням тодішніх технологій шин.
Однак Ferrari мав відповісти на виклик Porsche 911, і в 1967 році дебютував Dino 206 GT. Ця модель отримала алюмінієвий кузов від Pininfarina та 2.0-літровий двигун V-6 потужністю 178 к.с., який досягав пікових обертів на 8000 об/хв. Dino 206 GT був надзвичайно легким, маневровим і технічно витонченим, а його дизайн вражав не менше, ніж шедеври епохи Ренесансу.
Було виготовлено лише 154 екземпляри Dino 206 GT, після чого модель замінила 246 GT. Цей автомобіль є ще рідкіснішим, адже він один із двох, покритих витонченим металічним блакитним кольором, який підкреслює елегантність кузова. Фарба зберегла свій оригінальний відтінок, хоча автомобіль було реставровано та перефарбовано в 2018 році. Колеса — це 14-дюймові легкосплавні диски Cromodora з дисковими гальмами Girling.
Двигун, реставрований під час відновлення, є алюмінієвим 2.0-літровим V-6 під кутом 65°, відомим як Tipo 135B. Хоча він має лише половину циліндрів у порівнянні з тогочасними V-12 Ferrari, цей мотор вражає своєю досконалістю. Його робота нагадує серце колібрі, що забезпечує легкість і гармонію всього автомобіля. Dino 206 GT став першим середньомоторним дорожнім авто Ferrari та першим із електронним запалюванням. Паливо та повітря подаються через три карбюратори Weber, що забезпечує неперевершену продуктивність.