Оновлений Skoda Enyaq 2025: новий вигляд і сучасний інтер’єр
Передня частина авто тепер виконана в стилі "Tech-Deck", який дебютував на Vision 7S у 2022 році. Вона включає рівну пластикову панель, яка нагадує класичну решітку радіатора, та витончені світлодіодні денні фари. Логотип із крилатою стрілою замінено на слово "Skoda".
Завдяки новій формі передньої частини коефіцієнт аеродинамічного опору у стандартній версії зменшився з 0,257 до 0,245, а в купе — з 0,240 до 0,229, що навіть краще за Tesla Model Y (0,230). Це також дозволило трохи збільшити запас ходу моделі Enyaq 85 із 358 до 359 миль.
У лінійці силових агрегатів також відбулися зміни. Початкова версія 50 із батареєю 52 кВт·год і запасом ходу 234 милі більше не випускається. Натомість повертається модель 60, яка раніше була вилучена з виробництва.
Enyaq 60 оснащений батареєю ємністю 59 кВт·год (корисний об’єм), заднім двигуном потужністю 201 к.с., розганяється до 100 км/год за 8,1 секунди та має запас ходу 268 миль. Зарядка потужністю до 160 кВт дозволяє поповнити батарею з 10% до 80% за 24 хвилини.
Моделі Enyaq 85 і 85x залишаються у виробництві з потужністю 282 к.с. Версія з заднім приводом долає до 359 миль на одному заряді, а повноприводна — до 332 миль. Обидві моделі розганяються до 100 км/год за 6,7 секунди, мають максимальну швидкість 111 миль/год і можуть заряджатися з 10% до 80% за 28 хвилин потужністю до 175 кВт.
Купе-версія забезпечує ще більший запас ходу: до 365 миль для Enyaq 85 та до 334 миль для Enyaq 85x.
Про оновлену версію vRS наразі інформації немає, але очікується, що вона збереже основні характеристики попередньої моделі.
Салон також зазнав змін: нове кермо з підігрівом стало стандартом, як і 13-дюймовий сенсорний екран мультимедійної системи, що використовується у моделях Volkswagen Group. Передні сидіння з підігрівом і тризонний клімат-контроль також включені в базову комплектацію.
Оновлений Enyaq почнуть постачати у Великій Британії в травні, а вартість, ймовірно, дещо зросте від поточної стартової ціни £36,970.