De Tomaso представив перший серійний гіперкар P72

De Tomaso представив перший серійний гіперкар P72
Авто Новини

Більше п’яти років минуло з моменту дебюту P72, першого гіперкара від відродженого бренду De Tomaso. Лише зараз компанія завершила роботу над першим серійним зразком цієї моделі. Виробництво буде обмежено лише 72 автомобілями, кожен із яких коштуватиме приблизно 1,6 мільйона євро (1,67 мільйона доларів).

Перший екземпляр P72 виконаний у вигляді відкритого карбонового кузова. Хоча місцями можна побачити неідеальні стики між панелями капота й передніх крил, це не має значення, адже цей автомобіль не призначений для клієнта. У найближчий час кузов отримає фарбування, а машина стане тестовою моделлю для остаточних динамічних перевірок, щоб гарантувати, що водійські відчуття відповідають стандартам De Tomaso.

P72 побудований на карбоновому шасі, яке зібране вручну невеликою групою майстрів. Цей конкретний зразок, позначений як «Шасі 001», привертає увагу не лише своєю елегантною зовнішністю, але й розкішним інтер’єром.

De Tomaso представив перший серійний гіперкар P72

Усередині автомобіля встановлені сидіння, які виглядають, як дизайнерські меблі з елітного салону. Вони оббиті кремовою шкірою, а між ними розташований мідний важіль коробки передач із відкритим механізмом. Мідь також використана в деталях панелі приладів, що має шість унікальних датчиків. За словами De Tomaso, салон натхненний ювелірним мистецтвом, і це помітно у кожній деталі.

Головний елемент P72 — це 5,0-літровий двигун V8 із нагнітачем, який видає 750 к.с. та 900 Нм крутного моменту. Потужність передається на задні колеса, забезпечуючи вражаючу динаміку.

Паралельно з роботою над P72 компанія активно розробляє трекову версію P900. Ця модель, створена на базі P72, відрізняється агресивнішою аеродинамікою. Для P900 будуть доступні два варіанти двигунів: високообертний атмосферний V12 та V10, запозичений із боліда Формули-1 Benetton B197, який змагався у сезоні 1997 року.