Чи отримають майбутні електромобілі Porsche двигуни внутрішнього згоряння?

Чи отримають майбутні електромобілі Porsche двигуни внутрішнього згоряння?
Авто Новини

Porsche усвідомила, що попит на автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння все ще залишається високим. Нещодавно виробник визнав, що впровадження електромобілів йде не так успішно, як очікувалося. Продажі повністю електричної моделі Taycan (седан і універсал) за перші три квартали 2024 року впали на цілих 50% по всьому світу. Видання Automotive News Europe цитує фінансового директора компанії, який заявив, що Porsche змінює свою стратегію, інвестуючи у вдосконалення двигунів внутрішнього згоряння.

Лутц Мешке підтвердив, що компанія продовжить вкладати кошти в розробку бензинових двигунів для Cayenne і Panamera. Як було оголошено раніше, двигун V-8 залишиться в асортименті щонайменше до 2030-х років, особливо для сегмента SUV. Ба більше, Мешке зазначив, що деякі майбутні моделі, які спочатку планувалися як електромобілі, можуть отримати гібридні або традиційні бензинові версії:

"Ми розглядаємо можливість додавання гібридного або бензинового приводу до моделей, які були заплановані як повністю електричні. Зараз ми перебуваємо на стадії прийняття концептуальних рішень. Одне зрозуміло: двигуни внутрішнього згоряння залишаться з нами ще надовго".

Однак реалізувати це буде складно, оскільки майбутні моделі мають базуватися на платформах, створених спеціально для електрокарів. Мешке не уточнив, які саме електромобілі можуть отримати версії з бензиновими двигунами, але є підстави вважати, що новий трирядний SUV під кодовою назвою "K1" може стати таким кандидатом. Цей розкішний автомобіль, який розташується в лінійці вище за Cayenne, має дебютувати в другій половині десятиліття. Спочатку його планували як виключно електричний, але ці плани можуть змінитися.

Фанати Porsche також сподіваються, що нове покоління 718 зможе зберегти бензинові двигуни. Поточні моделі Boxster і Cayman планується зняти з виробництва до кінця 2025 року, коли з’являться їхні електричні замінники. Оскільки розробка нових моделей вже майже завершена, шансів на бензинові версії небагато. Спортивний сегмент невеликий, тож економічна доцільність такої ідеї залишається під питанням.

Щодо Macan, попереднє покоління не переживе 2026 року. Його наступник уже доступний і продається виключно як електромобіль. Чи знайде Porsche спосіб інтегрувати бензиновий двигун у нову модель? Або, можливо, оновить перше покоління? Враховуючи популярність Macan, такий крок може виявитися виправданим, адже цей компактний кросовер історично був одним із найуспішніших продуктів компанії, поступаючись лише Cayenne.

Що стосується моделі 911, Porsche не планує випускати повністю електричну версію цього десятиліття. Проте процес електрифікації вже розпочався — нова гібридна GTS з’явилася в асортименті, а наступного року очікується гібридна версія Turbo.