Audi повідомляє, що їх новий бренд залучатиме "інших" покупців

Audi повідомляє, що їх новий бренд залучатиме
Авто Новини

Минулого тижня Audi викликала здивування, представивши новий суббренд. У Китаї, де конкуренція на автомобільному ринку неймовірно висока, поява нових виробників — звичне явище, але цей запуск виявився незвичним із двох причин. Audi разом із місцевим партнером SAIC вирішили назвати спільне підприємство просто "AUDI", створивши при цьому новий мінімалістичний логотип, без відомих Чотирьох Кілець.

Замість звичних Чотирьох Кілець логотип тепер складається з чотирьох великих літер, що символізують "зв’язок із материнським брендом і водночас відмінність від нього". Але чому Audi вирішила вдатися до такої нетрадиційної стратегії? Ральф Брандштеттер, голова правління Volkswagen Group China і голова ради директорів у Китаї, дав пояснення в своєму дописі на LinkedIn, де користувачі цікавилися, чому концепт AUDI E позбавлений звичних Чотирьох Кілець:

"Звісно, ми продовжимо продавати автомобілі з Чотирма Кільцями в Китаї. Новий бренд AUDI має більш інноваційний вигляд, але при цьому на 100% зберігає ДНК Audi. Він розрахований на нову аудиторію в Китаї, до якої ми ще не зверталися через наш традиційний бренд. Це чудове доповнення до нашої лінійки в Китаї. Ми маємо сміливі плани, тож не хвилюйтеся."

В іншому коментарі Брандштеттер пояснив:

"Китайський ринок суттєво відрізняється від інших. Потреби клієнтів тут також інші. Тому додаткова серія з логотипом AUDI та сучасним дизайном є логічним кроком. Це допомагає нам охопити нові групи клієнтів у цьому швидкозростаючому сегменті."

AUDI орієнтований на "молодих, просунутих у технологіях китайських покупців преміум-класу", що є окремою аудиторією від основних клієнтів Audi. Спільно з SAIC, бренд вирішив не використовувати історичні назви, навіть попри те, що вони мали кілька варіантів, таких як Auto Union, DKW, Horch, NSU і Wanderer. Назва Horch використовувалася для розкішної версії A8 з подовженою колісною базою, доступної лише в Китаї. Проте молоді клієнти, яких прагнуть зацікавити AUDI і SAIC, навряд чи звернуть увагу на такі історичні імена.

У Китаї, де працює більше автовиробників, ніж будь-де в світі, нова назва та логотип могли б загубитися серед інших. Проте створення нового суббренду, що зберігає зв’язок із ім'ям Audi, дасть електромобілям можливість виділитися серед автомобілів, що виробляють місцеві конкуренти.