Концепт Lotus Theory 1: унікальний дизайн та центральне розташування водія
Lotus серйозно готується до електричного майбутнього, і яскравим підтвердженням цього є новий концепт Theory 1. Цей двомісний спортивний автомобіль з повним приводом і 987 кінськими силами має на меті вагу до 3,500 фунтів.
Ексклюзивний попередній огляд від Wired розкрив деталі цього електричного суперкара ще до його офіційного релізу.
Theory 1 задає нові стандарти дизайну для Lotus, натхнені легендарним Esprit. Аеродинамічний профіль і виразний передок з бумерангоподібними фарами формують незвичайний вигляд. Задня частина автомобіля пропонує інноваційні рішення з витонченими ліхтарями, висувним спойлером і великим дифузором. Особливо вражають двері, що відкриваються назад і вгору, нагадуючи культові моделі Koenigsegg.
Каркас Theory 1 виготовлений із вуглецевого монококу, а тримісна конфігурація з центральним розташуванням водія додає ексклюзивності — пасажири сидять з боків, подібно до McLaren F1. У салоні — проекційний дисплей і екрани замість бічних дзеркал, інтегровані в передні стійки. Сидіння з вбудованими подушками безпеки також мають функцію масажу, а динаміки, створені за допомогою 3D-друку, вмонтовані у підголівники.

Найінноваційніший елемент інтер'єру — це "кнопки на вимогу", які активуються тільки тоді, коли потрібні. Спеціальна технологія від MotorSkins дозволяє сенсорним панелям "з'являтися" за необхідністю та зникати, коли не використовуються.
Lotus Theory 1 оснащений батареєю ємністю 70 кВт-год, що дозволяє подолати до 250 миль на одному заряді. Максимальна швидкість досягає 200 миль на годину, а розгін до 100 км/год відбувається менш ніж за 2,5 секунди. Хоча потужність менша, ніж у Evija, ця модель легша, що підкреслює повернення Lotus до концепції легких і динамічних спортивних автомобілів.
"Ми на стадії, коли максималізм перестає бути актуальним," — зазначає віце-президент з дизайну Ben Payne. "Ця модель не змагається в цифрах, а орієнтована на інші цінності".