
BYD повністю викуповує Denza, витісняючи Mercedes Benz у Китаї

Авто Новини
16 вересня 2024
Компанія Denza, офіційно зареєстрована як Shenzhen Denza New Energy Automobile Co., Ltd, була заснована у 2011 році як рівноправне партнерство між BYD і Mercedes Benz зі стартовим капіталом 7,76 мільярда юанів (приблизно 1 мільярд доларів США). Їхнє співробітництво розпочалося з презентації концептуального авто на Пекінському автосалоні 2012 року, що привело до випуску першого серійного автомобіля Denza у 2014 році. Ця модель була унікальною комбінацією платформи Mercedes B-Class з силовою установкою e6 від BYD. Згодом з’явилися модифікації Denza 400 і Denza 500 з поліпшеною дальністю ходу.
Проте автомобіль не отримав належного визнання і був знятий з виробництва у 2019 році. На його заміну прийшов Denza X, який базувався на моделі BYD Tang. Denza X випускався як у повністю електричному варіанті, так і у вигляді гібрида (PHEV). Цього разу Mercedes Benz приділив більше уваги дизайну, а автомобіль навіть був представлений у шоурумах бренду Mercedes.
Попри ці зміни, Denza X також не здобув великого успіху. У грудні 2021 року BYD збільшила свою частку до 90%, залишивши Mercedes лише 10%, що означало практичний вихід німецького виробника з проєкту.
В процесі ребрендингу Denza X було знято з виробництва, і в 2022 році вийшов електричний мінівен Denza D9 у форматах EV і PHEV. Цей автомобіль неочікувано став бестселером, відновивши перспективи бренду. Успіх продовжився у 2023 році з випуском кросовера N7 та оновленого позашляховика N8, що був модернізованою версією Denza X.
На початку цього року Denza відзначила продаж 200-тисячного автомобіля, досягши значного зростання з 2022 року. Бренд планує розширити модельний ряд до 10 автомобілів, серед яких універсал і седан Z9 GT. Крім того, Denza виходить на міжнародні ринки: вже цього місяця плануються поставки до Гонконгу, а пізніше – до Європи.
Проте автомобіль не отримав належного визнання і був знятий з виробництва у 2019 році. На його заміну прийшов Denza X, який базувався на моделі BYD Tang. Denza X випускався як у повністю електричному варіанті, так і у вигляді гібрида (PHEV). Цього разу Mercedes Benz приділив більше уваги дизайну, а автомобіль навіть був представлений у шоурумах бренду Mercedes.
Попри ці зміни, Denza X також не здобув великого успіху. У грудні 2021 року BYD збільшила свою частку до 90%, залишивши Mercedes лише 10%, що означало практичний вихід німецького виробника з проєкту.
В процесі ребрендингу Denza X було знято з виробництва, і в 2022 році вийшов електричний мінівен Denza D9 у форматах EV і PHEV. Цей автомобіль неочікувано став бестселером, відновивши перспективи бренду. Успіх продовжився у 2023 році з випуском кросовера N7 та оновленого позашляховика N8, що був модернізованою версією Denza X.
На початку цього року Denza відзначила продаж 200-тисячного автомобіля, досягши значного зростання з 2022 року. Бренд планує розширити модельний ряд до 10 автомобілів, серед яких універсал і седан Z9 GT. Крім того, Denza виходить на міжнародні ринки: вже цього місяця плануються поставки до Гонконгу, а пізніше – до Європи.