Changan щодня продає понад 7 000 авто, але стикається з труднощами у прибутковості

Changan щодня продає понад 7 000 авто, але стикається з труднощами у прибутковості
Авто Новини

Компанія вже реалізувала майже 1,7 мільйона автомобілів. Згідно з піврічним звітом, доходи досягли 76,7 мільярда юанів (10,77 мільярда доларів США), що на 17% більше порівняно з минулим роком, головним чином завдяки активному переходу на нові джерела енергії (NEV).

Попри цей успіх, Changan стикається із значним тиском через жорстку цінову конкуренцію, яка призвела до зниження рентабельності на 13,8%.

Компанія, яка має 160-річну історію, поступово трансформується у напрямку сталого розвитку та електрифікації, чий початок закладено ще у 2017 році. Середньодобові продажі у першій половині 2024 року склали 7 422 авто, що на 9,7% більше у порівнянні з аналогічним періодом попереднього року. NEV продажі виросли на 69,87%, перевищивши позначку у 300 000 одиниць, а експорт автомобілів зріс на 75,9%, досягнувши 203 000 одиниць.

Проте, попри зростання доходів, чистий прибуток впав на 63%, до 2,83 мільярда юанів (397,5 мільйона доларів США), зниження прибутку на одиницю авто з 6 322 юанів (888 доларів США) у 2023 році до 2 121 юаня (298 доларів США) у 2024 році стало наслідком фінансових викликів бренду Deepal.

Стратегія NEV Changan спрямована на розвиток трьох ключових брендів: Changan Nevo, Deepal та Avatr. Хоча Deepal і Avatr все ще працюють зі збитками, очікується, що Deepal стане прибутковим при досягненні 30 000 продажів на місяць.