Audi Q5 представив інноваційний четвертий стоп-сигнал
Минуло вже десять років відтоді, як BMW обігнала Audi в змаганні за лідерство в лазерному освітленні, але Audi продовжує вдосконалювати свої світлові технології. Сьогодні матричні світлодіоди з адаптивним дальнім світлом є стандартом для автомобілів Audi. Особлива увага марки до освітлення поширюється і на задню частину авто, де все частіше використовуються настраювані OLED задні фари. Останній Q5 робить ще один крок вперед завдяки цікавій новій функції.
Так, ви не помилилися — Q5 тепер має додатковий стоп-сигнал. Окрім звичайного третього стоп-сигналу, розташованого в спойлері на даху, Q5 оснащений четвертим стоп-сигналом, розташованим на задньому склі. Цей світловий промінь проєктується з блоку, вбудованого в нижню частину заднього спойлера, утворюючи широку переривчасту смугу, яка покращує видимість для водіїв позаду, сприяючи дотриманню безпечної дистанції.
Європейська версія, зокрема спортивний SQ5, підкреслює цей новий дизайн стоп-сигналів, тоді як американська модель має відмінність. Замість багатоколірної світлової смуги, на американській моделі буде проєктуватися логотип «Quattro» на заднє скло. Однак європейське законодавство забороняє такі проєкції через їхню рекламну природу, що є незаконним.
Як і останні моделі Audi преміум-класу, Q5 2025 року пропонує налаштовувані світлові схеми як спереду, так і ззаду. Матричні світлодіодні фари можуть мати до восьми цифрових підписів залежно від комплектації. Задня частина авто обладнана передовими цифровими OLED-фарами, які також можна персоналізувати. Додатково задні фари можуть відображати попереджувальні символи, щоб інформувати водіїв позаду про небезпеку чи технічні проблеми.
Думки щодо цих світлових інновацій розділилися. Дехто вважає їх надмірно яскравими, в той час як інші бачать у них потенціал для підвищення безпеки в певних ситуаціях. Позитивним аспектом є те, що Audi уникла помилок конкурентів, таких як занадто низьке розташування задніх поворотників, яке критикували у моделях Hyundai та Kia. Американські правила, що вимагають фіксованих стоп-сигналів, частково вплинули на ці рішення.
Попри всі ці вдосконалення, дизайн нового Audi Q5 має багато спільного з повністю електричним Q6 E-Tron, але зберігає справжні вихлопні труби та уникає спірного дизайну розділених фар Q6.