Ford Everest Tremor: удосконалений позашляховик на базі Ranger для підкорення бездоріжжя
Хоча Ford Everest був помічений на дорогах США під час випробувань, у продажу на американському ринку його не буде. Тепер, у своєму третьому поколінні з 2022 року, Everest стає ще більш здатним до позашляхових пригод завдяки запуску моделі Tremor. Ця нова версія піднімає автомобіль до рівня, близького до Raptor, хоча офіційний варіант Everest у стилі Raptor Ford ще не представив.
Оголошений в Австралії, Everest Tremor отримав низку вдосконалень для бездоріжжя. Ford оновив підвіску, встановивши амортизатори Bilstein з чутливістю до положення та нові пружини, що підвищують дорожній просвіт на додатковий дюйм порівняно зі стандартною моделлю. Позашляховик також обладнаний шинами General Grabber AT3, що забезпечують покращене зчеплення з поверхнею.
Особливою рисою Everest Tremor є режим Rock Crawl, запозичений з Ranger Raptor, який покращує прохідність на складній місцевості. Зовні автомобіль вирізняється сітчастою решіткою радіатора та інтегрованими додатковими світлодіодними фарами. Також комплектація включає посилені бічні підніжки, сталевий бампер і ексклюзивну емблему Tremor.
Хоча знімки інтер’єру ще не опубліковані, Ford підтвердив, що Everest Tremor буде оснащений шкіряними сидіннями з тисненням логотипу Tremor, декоративними елементами з чорного дерева, всепогодними килимками, двозонним клімат-контролем та електрорегульованим водійським сидінням. Позашляховик базується на місцевій комплектації Sport, яка входить до стандартної версії.

Під капотом Everest Tremor працює 3,0-літровий турбодизельний двигун V-6, який розвиває 247 кінських сил і 443 фунт-футів крутного моменту. Ця потужність передається на всі чотири колеса через 10-ступінчасту автоматичну коробку передач, що дозволяє позашляховику буксирувати вантажі до 7,716 фунтів.
На відміну від Ranger Tremor, який в Австралії доступний з чотирициліндровим двигуном, Everest Tremor пропонується виключно з потужним двигуном V-6. Позашляховик також доступний в ексклюзивному сірому кольорі Command Grey і має режим Rock Crawl, недоступний для Ranger Tremor. Опціональні пакети, такі як Rough Terrain, Touring, Premium та Towing, доступні за додаткову плату, що збільшує загальну вартість Everest Tremor.
Ford Australia встановив ціну на Everest Tremor у 76 590 австралійських доларів, що приблизно дорівнює 51 700 доларів США. Хоча ця ціна приблизно на 5 500 доларів менша за базовий Ranger Raptor у США, важливо враховувати інші місцеві фактори при порівнянні цін.
Виробництво Ford Everest Tremor розпочнеться у листопаді.