McLaren змінює стратегію: підвищення цін і зниження обсягів виробництва

McLaren змінює стратегію: підвищення цін і зниження обсягів виробництва
Авто Новини

Суперкари завжди відзначаються високими цінниками, але скільки саме коштує розкішний автомобіль McLaren? За словами генерального директора компанії Міхаеля Лейтерса, наразі середня вартість становить близько 240 000 фунтів стерлінгів, що еквівалентно приблизно 312 000 доларів. В інтерв'ю для Automotive News Europe Лейтерс підкреслив, що мета компанії — підвищити цей показник у 2024 році.

Модель Artura, що була популярною у 2023 році, дала змогу компанії залучити ширшу аудиторію, але в цьому році попит зростає на дорожчу модель 750S. Замінивши 720S, модель 750S зазвичай продається в діапазоні від 250 000 до 260 000 фунтів стерлінгів (325 000-338 000 доларів). Хоча є можливість збільшити ціну за рахунок базової комплектації та додаткових опцій, Лейтерс вважає, що без значних покращень продукту таке рішення не буде виправданим: «Можна підвищити ціни, але без суттєвої переваги в продукті це не матиме сенсу».

Моделі McLaren з серії «Ultimate Series», такі як Solus GT, Speedtail, Senna, Elva та майбутній наступник P1 під кодовою назвою «P18», мають ще вищий потенціал у плані ціни. Очікується, що P18 з новим двигуном потужністю близько 1000 кінських сил надійде на американський ринок у 2026 році за ціною близько 2 мільйонів доларів.

McLaren змінює стратегію: підвищення цін і зниження обсягів виробництва

Хоча McLaren не планує скорочувати виробництво, компанія націлена на зниження кількості продажів при зростанні прибутковості. Лейтерс зазначив, що акцент змістився з обсягів виробництва на створення ексклюзивності та дефіциту. Наприклад, модель 750S виробляється виключно на замовлення клієнтів, що нагадує стратегію Ferrari.

Попри філософію «менше - це більше», McLaren розглядає можливість розширення модельного ряду. Планується створення моделі 2+2 або навіть позашляховика, що стане суттєвим відходом від попередніх стратегій компанії. Для реалізації цього проєкту McLaren шукає партнерів серед інших автовиробників для адаптації наявних платформ. Переговори вже ведуться, і, за словами Лейтерса, вони є «дуже перспективними».

Як один із останніх великих брендів, що ще не має власного позашляховика, McLaren може приєднатися до Aston Martin, Bentley, Lamborghini, Rolls-Royce і Ferrari, які вже мають подібні моделі у своєму асортименті. Питання тільки в тому, чи зможе McLaren залишитися осторонь цієї тенденції надовго?