
Nissan впевнено заявляє, що майбутній GT-R стане повноцінним суперкаром

Представлений у 2007 році, поточний GT-R має глибокі коріння. Пам'ятаєте концепцію Skyline GT-R 2001 року? Хоча більшість суперкарів не слідкують за типовим 6-7-річним життєвим циклом звичайних автомобілів, Годзілла здається так само старовинною, як і сама Земля. Перейдемо у 2024 рік, а покоління R35 не демонструє жодних ознак відходу у відставку. За словами керівника Nissan, старіючий V-6 двигун залишиться тут назавжди.
У співбесіді з австралійським журналом Drive старший віце-президент Nissan обіцяв не створювати неповноцінний GT-R, підкресливши свої зобов'язання. Франсуа Бейлі підкреслив відданість автовиробника створенню спортивних автомобілів, висловивши свою небажання приєднатися до Nissan виключно для розробки мінівена. Маючи в своєму модельному ряді кілька сімейних моделей, жодна з яких не доступна в США, Nissan, здається, успішно охопив цей сегмент.
Дебют R36 не планується найближчим часом, оскільки керівник компанії стверджує, що технологія електромобілів ще не готова для таких високопродуктивних застосувань. Франсуа Бейлі натякнув на твердотільні батареї, які, за прогнозами, з'являться не раніше 2028 року. Минулорічний концепт Hyper Force, який привертає увагу, з потужністю 1 341 кінської сили, демонстрував потенціал повністю електричного GT-R з цією революційною технологією акумуляторів.
Тим часом, віце-президент Nissan Europe з розробки силових агрегатів високо оцінив переваги твердотільних батарей. Метью Райт у розмові з Auto Express назвав їх "революційними", обіцяючи швидше заряджання та вищу щільність енергії. Він також припустив, що твердотільні батареї можуть вирішити ключову проблему сучасних електромобілів - вагу. Встановлення меншого акумулятора дозволить значно зменшити масу GT-R, що є важливим покращенням для автомобіля, спрямованого на продуктивність. Поточна модель у версії Nismo вартістю 222 885 доларів США важить 3 865 фунтів.
Nissan планує почати випробування прототипу електромобіля з твердотільними батареями у 2026 році, що передує запуску серійної моделі у 2028 році. Першою буде "японська автомобільна продукція", хоча його конкретні характеристики залишаються невідомими. Реалістично, новий GT-R може з'явитися не раніше 2029 або 2030 року. Якщо поточна модель збережеться до цього часу, то до кінця десятиліття R35 зістариться до 23 років.
Однак його життя може не продовжитися на ще 5-6 років. За даними японського видання Mag-X, 2025 рік може стати останнім для поточного GT-R. Ці припущення набувають ваги після оголошення Nissan про обмежену серію виробництва GT-R 2025 року в Японії.
Вам може зацікавити



