
Volkswagen Golf GTI Clubsport: 296 кінських сил, але недоступний для США

Його вражаючі технічні характеристики роблять авто особливим, навіть якщо він не з'явиться на американському ринку.
Volkswagen значно вдосконалив свій культовий хот-хетч GTI, представивши нову версію Clubsport. Ця модифікація, заснована на оновленому GTI, включає модернізовану світлотехніку від серії Grand Touring Injection. Особливі елементи дизайну, такі як унікальний передній бампер, помітний задній спойлер та більші колісні диски, які доступні у 18-дюймовому або опціональному 19-дюймовому розмірі, виділяють його серед інших моделей.
З новими моделями Mk8.5 розрив у потужності між стандартним GTI та Clubsport скоротився. Базовий GTI тепер має 261 кінську силу, що на 20 більше, ніж раніше, тоді як Clubsport зберігає свої 296 кінських сил. Ця різниця в 35 кінських сил є значною, доповнюючись додатковими 22 фунт-футами крутного моменту, що доводить загальний крутний момент Clubsport до 295 фунт-фут.
Як і попередня версія, оновлений Golf GTI Clubsport обладнаний виключно семиступінчастою автоматичною коробкою передач з подвійним зчепленням. Стандартний GTI тепер також оснащений DSG, оскільки Volkswagen відмовився від механічної коробки передач після оновлення. Примітно, що попереднє покоління Mk7 Clubsport було доступне з механічною коробкою передач.
Стандартний GTI розганяється від 0 до 100 км/год за 5,9 секунди, тоді як Clubsport скорочує цей час до 5,6 секунди. Обидві моделі мають електронне обмеження максимальної швидкості на рівні 250 км/год. Однак Clubsport пропонує опціональний пакет Race Package, який підвищує цю межу до 270 км/год і включає більш агресивну вихлопну систему Akrapovič. Цей пакет також модернізує гальма та забезпечує спеціалізований режим для спортивного профілю водіння, покращуючи динамічні можливості автомобіля.
Стандартна комплектація обох моделей включає диференціал підвищеного тертя та прогресивне рульове управління, а також адаптивну систему динамічного контролю шасі (DCC). У салоні обох версій встановлено більший 12,9-дюймовий сенсорний екран для оновленої інформаційно-розважальної системи, а сенсорні повзунки нарешті отримали підсвічування. Крім того, рульове колесо повернулося до традиційних кнопок замість колишніх ємнісних клавіш.
Публічний дебют нового GTI Clubsport відбудеться на 24 годинах Нюрбургрингу цього тижня, а європейські продажі розпочнуться пізніше цього року. На жаль, американським шанувальникам доведеться обійтися без цієї моделі, оскільки Volkswagen підтвердив, що вона не буде доступна в США, продовжуючи традицію попереднього покоління.