Покупка, продажа новых и б/у автомобилей по всей Украине!
Сообщение
Произошла ошибка

У 2025 році BMW M4 CS розгорне свої 543 кінські сили з рядної шістки з подвійним турбонаддувом

Знаходячись між M4 Competition та більш екстремальним варіантом CSL, M4 CS спадкує підвищену потужність, зменшену вагу та отримує 20 кінських сил більше, ніж стандартна модель Competition.

Базуючись на трековій моделі CSL, представленій два роки тому, ця версія продовжує традицію BMW підвищувати потужність і маневреність. M4 CS спільно використовує оновлення двигуна зі своїми попередниками та може похвалитися 3,0-літровою рядною «шісткою» з подвійним турбонаддувом, яка тепер видає 543 кінські сили, що на 20 кінських сил більше, ніж M4 Competition xDrive. Цей приріст головним чином досягнуто завдяки збільшенню максимального тиску наддува до 30,5 фунтів на квадратний дюйм та вдосконаленню програмного забезпечення для керування двигуном. Крутний момент залишається вражаючим - 479 фунт-футів. Крім того, M4 CS має унікальні кріплення двигуна, що забезпечують більш міцний зв'язок між силовою установкою та шасі завдяки збільшеній жорсткості пружин.

У 2025 році BMW M4 CS розгорне свої 543 кінські сили з рядної шістки з подвійним турбонаддувом

Потужність передається на задню систему приводу через восьмиступінчасту автоматичну коробку передач. BMW стверджує, що M4 CS прискорюється від 0 до 62 миль/год за 3,4 секунди, а до 124 миль/год - за 11,1 секунди. Максимальна швидкість обмежена електронікою на рівні 188 миль/год. Важливо відзначити, що BMW стверджує, що M4 CS може пройти коло на складному треку Нюрбургринг Нордшляйфе за 7:21:99. Подвійна вихлопна система з титановим заднім глушником сприяє зниженню ваги автомобіля на вісім кілограмів порівняно зі стандартним M4.

Для покращення динаміки M4 CS оснащено спеціально налаштованим шасі з переглянутими параметрами розвалу коліс та стабілізаторами поперечної стійкості, що підвищують керованість. Алюмінієві стійки підвищують жорсткість на скручування, доповнені відкаліброваними адаптивними амортизаторами та електропідсилювачем керуванням. Додаткові покращення включають переглянуте програмне забезпечення системи курсової стійкості та режим M Dynamic, який дозволяє водіям краще використовувати потенціал автомобіля.

Зовнішній вигляд M4 CS вражає більш агресивною поведінкою, виділяючись відкритими карбоновими акцентами на капоті і даху, а також аеродинамічними поліпшеннями, такими як помітний передній спліттер і задній спойлер. Решітка радіатора має безрамковий дизайн, підкреслений спортивною червоною окантовкою та унікальною емблемою. Варто відзначити жовті підсвічені елементи в фарах і декоративні задні ліхтарі, що нагадують варіант CSL.

M4 CS доступний у вибраних кольорах BMW Individual, включаючи синій Riviera Blue і зелений металік Frozen Isle of Man, що надають йому індивідуального стилю. Гальмівні супорти можуть бути пофарбовані в червоний або чорний колір, а з пакетом карбон-кераміки - в золотий. Для колісних дисків на вибір доступні матові золотисто-бронзові або матові чорні розміром 19 дюймів спереду і 20 дюймів ззаду, взуті у високопродуктивні шини або опціональну гуму Michelin Pilot Sport Cup 2 R, придатну для гоночних перегонів.

У 2025 році BMW M4 CS розгорне свої 543 кінські сили з рядної шістки з подвійним турбонаддувом

Усередині M4 CS можна знайти триспицевий кермо з плоским дном, обтягнутий мікрозамшею, а також сучасний вигнутий дисплей з 12,3-дюймовим цифровим кластером приладів і 14,9-дюймовим сенсорним інтерфейсом.

Виробництво M4 CS заплановано на липень 2024 року на заводі BMW в Дінгольфінгу, Німеччина, і його ціна починається з 124 675 доларів США, розташовуючи його між варіантами Competition і CSL у лінійці M4.

Назад к новостям Следующая новость
Читайте также
Нашли ошибку?
Сообщение об ошибке