Покупка, продажа новых и б/у автомобилей по всей Украине!
Сообщение
Произошла ошибка

AMG GT63 S E Performance втілює в собі найвищий ступінь майстерності Mercedes-AMG

Як очікувалося, ентузіасти, що прагнуть досягнень високопродуктивної інженерії Mercedes-Benz, тепер можуть отримати новий досвід у вигляді стильного двохдверного автомобіля. Поява двохдверного купе Mercedes-AMG GT63 S E Performance стала втіленням довгоочікуваних очікувань, обіцяючи захопливі характеристики.

Для знавців Mercedes-AMG позначення "E Performance" вказує на використання гібридної потужності. Флагманський GT тепер може похизуватися вражаючими 805 кінськими силами, отриманими від 4,0-літрового V8 з подвійним турбонаддувом спереду та електродвигуна ззаду. Сам по собі V-подібний двигун розвиває 603 к.с., але ще більш вражаючою є сумарна крутний момент вражаючих 1047 фунт-футів. Mercedes стверджує, що AMG GT63 S E Performance розганяється від 0 до 100 км/год всього за 2,7 секунди, випереджаючи навіть спеціалізовані суперкари. Незважаючи на збільшені розміри і кількість місць, це купе нового покоління гордо претендує на звання найшвидшої серійної моделі AMG на сучасному ринку.

AMG GT63 S E Performance втілює в собі найвищий ступінь майстерності Mercedes-AMG

Хоча технічно цей автомобіль класифікується як плагін-гібрид, ефективність відходить на другий план у цій дивовижно продуктивній машині. Зі скромним акумулятором об'ємом 6,1 кВт-год Mercedes надає перевагу оптимізації енергоспоживання, замість розширення запасу ходу тільки на електриці, залишаючи деталі для подальшого оголошення. Гнучкість зарядки забезпечується завдяки можливостям підключення або налаштуванням рекуперації, які обирає водій, включаючи режим керування однією педаллю, аналогічний електромобілям.

Розподіл потужності контролюється дев'ятиступінчастою коробкою передач з подвійним зчепленням, яка працює через систему повного приводу Mercedes-AMG 4Matic+. У типових умовах електродвигун приводить задню вісь, плавно підключаючи передні колеса відповідно до потреб зчеплення з дорогою. Стандартне обладнання включає рульове управління задньою віссю, підвіску AMG Active Ride Control зі стабілізатором поперечної стійкості і карбон-керамічні гальма. Спереду шестипоршневі супорти стискають 16,5-дюймові ротори, приховані за стандартними 20-дюймовими колесами, в той час як 15-дюймові ротори з однопоршневими супортами прикрашають задню частину. Опціонально доступні колеса розміром до 21 дюйма для додаткової кастомізації.

AMG GT63 S E Performance втілює в собі найвищий ступінь майстерності Mercedes-AMG

Назад к новостям Следующая новость
Читайте также
Нашли ошибку?
Сообщение об ошибке